Často kladené dotazy - FAQ

Lze váš software používat v mém jazyce?

Ano, může, naše produkty jsou podporovány vícejazyčnými instalačními soubory, stačí si stáhnout instalaci pro váš jazyk.

Jak obdržím odkaz ke stažení a klíč k produktu, pokud si produkt objednám?

Po potvrzení platby vám do e-mailové schránky zašleme odkaz ke stažení a produktový klíč.

Objednal jsem si ho, ale neobdržel jsem odkaz ke stažení ani produktový klíč. Co mám dělat?

Obvykle vám do 5-10 minut po obdržení objednávky doručíme odkaz ke stažení a produktový klíč do e-mailové schránky, proto nejprve zkontrolujte, zda jste zanechali správnou e-mailovou adresu. A pokud jste položky neobdrželi včas, zkontrolujte prosím složku Spam. Zřídkakdy dodání zpozdíme, protože někdy produkt není skladem a potřebujeme několik hodin, abychom jej od dodavatele získali na skladě. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu ([email protected]) nebo chatu a zeptat se na stav své objednávky.

Mohu provést platbu kreditní/debitní kartou?

Ano, můžete, přijímáme platby prostřednictvím všech hlavních poskytovatelů kreditních/debitních karet.

Stáhl jsem si od vás software a zakoupil ho, kolik počítačů mohu nainstalovat pomocí tohoto stažení. Například mám tři počítače.

Stačí jednou stáhnout a zkopírovat instalaci, abyste ji mohli používat na různých počítačích. ale jeden licenční klíč může aktivovat jednu instalaci. ve vámi uvedeném případě, abyste mohli aktivovat 3 instalace na třech počítačích, musíte zakoupit tři jednotlivé aktivační licence nebo licenci s více dostupnými zařízeními pro aktivaci.

Pro kolik počítačů je určen jeden licenční klíč?

Obvykle jedna licence pro jeden počítač, pokud není v popisu produktu uvedeno jinak.

Je váš software kompatibilní s 32bitovými a 64bitovými verzemi?

Ano, je to tak, můžete nainstalovat a aktivovat 32bitovou nebo 64bitovou verzi softwaru.

Jsou všechny vaše produkty digitální verzí? Pokud chci tištěnou kopii. Co bych měl dělat?

Všechny produkty, které nabízíme, jsou pouze digitální verze, nic fyzicky nezasíláme a neprodáváme krabicové verze softwaru

Jak dlouho musím po provedení objednávky čekat, než obdržím odkaz a licenční klíč?

Objednávky odesíláme do 5-10 minut, pokud je do té doby neobdržíte, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu nebo chatu a my vám s objednávkou pomůžeme.

Hledám svůj produktový klíč z nedávného nákupu.

Všechny licence a odkazy ke stažení jsou zasílány na e-mail použitý při nákupu, stačí se vrátit k datu nákupu v e-mailu a najít je tam.

Mám dotaz, jak používat produkt společnosti Microsoft, mám menší potíže s instalací produktu společnosti Microsoft.

Pokud máte dotazy nebo problémy s instalací produktu Microsoft, doporučujeme nám napsat e-mail nebo využít náš živý chat.

Po zakoupení výrobku jsem ještě neobdržel potvrzení / fakturu e-mailem.

Ujistěte se, že jste se nejprve podívali do své doručené pošty a složky nevyžádané pošty, abyste našli potvrzení e-mailu pro účet, který jste použili. fakturu najdete prostřednictvím odkazu v potvrzovacím e-mailu.

Potřebujete pomoc?

Sledujte nás na: